24. marraskuuta 2012

Näitä asioita saan tuntea

Näitä asioita saan tuntea.

Saan olla väsynyt. 
Vaikka olisin saanut kunnon kahdeksan tunnin yöunet ja jotkut ei saa, saan olla väsynyt.

Saan olla uupunut. 
Vaikka jotkut tekee 50 tuntia työtä viikossa ja mä en, saan olla uupunut.

Saan olla surullinen. 
Elämä jatkuu, mutta mä saan myös pysähtyä ja surra. Mun ei tarvitse aina olla positiivinen.

Saan olla vihainen ja ärtynyt, vaikkei kukaan olis tehnyt mulle mitään. 
Saan tuntea oloni huonoksi ilman syytä. Mulla saa olla huono päivä ilman syytä.

Saan tuntea onnea, vaikka vaan pienen hetken kerrallaan. 
Mun tunteet saa vaihdella: saan olla ensin onnellinen ja sitten yhtäkkiä vihainen.

Saan olla iloinen, vaikka olisin surullinen. 
Saan nauraa, jos joku kertoo hauskan jutun, vaikka olisin apealla mielin. 

Saan tuntea kaikkia tunteita yhtä aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti