28. huhtikuuta 2014

Haaste: 11 asiaa minusta, uudistettuna

Sain 11 asiaa -haasteen Ulkona on vain maailma/Maailma onkin luovana -blogista. Koska oon jo kerran tehnyt tän haasteen, päätin vähän muokata sitä.

11 asiaa, joista en tykkää just nyt

1. Siitä, kun ihmiset yrittää nousta junaan ennen kuin edelliset matkustajat on tulleet ulos. Me kaikki ihan varmana mahdutaan siihen junaan, ei kannata kiirehtiä sydän kurkussa.
2. Se, kun ihminen laittaa viereiselle penkille laukkunsa ja sitten teeskentelee viimeiseen asti, ettei huomaa, että on kamala ruuhka.
3. En tykkää siitä, kun ihmiset näkee kuvia itsestään eikä usko, että tolta niiden naama näyttää. Ei oon niin ruma eieieiei hyi
4. En tykkää siitä, että vähän awkwardissa seurueessa kaikki alkaa katsoa puhelimiaan sen sijaan, että yrittäis jutella jotain vähän. Se on liian helppo tie pois.
5. Roskaaminen.
6. En tykkää ihmisistä, jotka nolaa toisia siksi, ettei ne tiedä jotain asiaa.
7. En tykkää siitä, etten vieläkään aina uskalla sanoa, mitä mieltä oikeesti oon.
8. Se, kun ihminen ei vastaa sun viestiin tai sähköpostiin, vaikka asia on tärkeä ja oot kysynyt selkeän kysymykset, johon tarvitset vastauksen.
9. En pidä siitä, miten ulkokuori kuitenkin on tärkein, vaikka aina puhutaan muuta. Sit kun yllättäen oliskin mahdollisuus johonkin hauskaan, niin eihän nyt TÄN näköisenä voi lähteä.
10. En pidä emotionaalisesta kiristyksestä, jossa sanotaan että "kai mä vaan oon sitten niin huono ja surkea" ja sen sijaan, että mä puolustaisin mua, täytyiskin yhtäkkiä alkaa puolustaa sitä toista.
11. Se, kun kaikesta saa stressinaiheen.

11 asiaa, joista tykkään just nyt

1. Aurinko ja lämpö
2. Pienet lehdet puissa. Tykkään pienistä asioista keväässä.
3. Västäräkit
4. Se, kun töissä on kiire, mutta sellainen energisoivakiire eikä apuakuolen-kiire.
5. Ajatus kesälomasta
6. Kirjat ja lukeminen, se, että oon saanut paljon kirjoja luettua lyhyessä ajassa.
7. Suklaiset asiat
8. Se, kun tuntuu pienesti hyvältä ja osaa nautiskella siitä hetkestä
9. Ihmisten lisääntynyt määrä ulkosalla. Heti, kun on aurinko, on surinaa kaikkialla.
10. Treenit ja ajatus kesätreeneistä, joihin oon jo ilmoittautunut.
11. Se, että ymmärrän itseäni ja tiedän, mikä mulle on tärkeää.

En haasta. Voit tehdä, jos tahdot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti