11. toukokuuta 2013

Sun kuuluu olla kuten kaikki muutkin

Vähän aikaa sitten yks ihminen sanoi mulle, että pelkää, että musta tulee samanlainen kuin kaikista muistakin. Se ei tarkoittanut sillä varmaan mitään erityistä, mutta tuntui vähän ahdistavalta: pahintahan olis olla ihan tavallinen. Joku, jossa ei oo mitään erityistä.

Juttelin aiheesta toisen kaverini kanssa. Se sanoi näin: tottakai sun pitää olla kun muutkin. IHMINEN. 

Tuli taas jotenkin vähän hölmö olo. Miks aina luulen, että mun pitää olla superihminen, joka ei koskaan suutu ja on aina positiivinen ja kiva? Miks mun pitäis olla? Miks olis niin kamalaa olla tavallinen ja normaali?

Ehkä on aika, että oon vaan ihminen.

2 kommenttia:

  1. Tavallinen ja normaali on outoja käsitteitä. Kun ne tarkottaa ihan eri asioita kaikille. Ei kukaan voi olla NORMAALI. Ei semmosta ookaan.

    Mulla on usein toi sama ongelma, kun aina tuntuu että pitäisi olla se positiivinen duracelpupu, ja haluis välillä vaan mököttää eikä tuntea huonoa omatuntoa siitä. Vaikeeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Mulle "normaali" on tarkottanu aina jotain tylsää. Semmosta, mitä pitäis vältellä. Oon alkanut miettiä, että miks.

      Poista