10. heinäkuuta 2011

Tätä me tehdään toisillemme

Miesten epäillään parittaneen, myyneen ja raiskanneen tyttöjä – nuorimmat uhrit 13-vuotiaita

Asuntopalosta löytynyt ruumis: 24-vuotias nainen oli surmattu raa´asti

Brittimies yritti teloittaa vaimonsa itse rakentamassaan sähkötuolissa


Tätä me tehdään toisillemme.
Tätä ihmiset tekee.

Facebook-kiusaaminen karkasi rumasti käsistä

Teinit kiduttivat siilin kuoliaaksi potkimalla

Vaimo kitui ulosteissaan jalka kuoliossa neljä päivää – brittimies ei auttanut

Tätä me tehdään toisillemme.
Tätä viha tekee.

IS: Jätesäkkisurman uhri oli kirvesmurhaaja

Poliisi: Video todistaa humalaisten julman teon


11-vuotias poika raiskasi 9-vuotiaan – psykiatrin varoituksiin ei suhtauduttu vakavasti


Tätä itsekkyys tekee. Tätä himo tekee.
Tätä sairaus tekee. Tätä tuska tekee.

Viisikko kidutti miestä julmasti tuntikaupalla

Teinipoika pahoinpiteli naisen vesisuihkulla


10-vuotiasta käytettiin seksuaalisesti hyväksi kylpylän liukumäessä


Tätä känni tekee. Tätä empatian puute tekee.
Tätä tekee se, kun kukaan ei kuuntele.
Tätä me tehdään toisillemme.

16-vuotiaat suunnittelivat raa’an salamurhan – Yksi toi ”kidutuspakin”

Kilpailu koulutoverien suosiosta päätyi 12-vuotiaan kuolemaan


IS: Mies maksoi lapsensa suomalaisäidin murhasta


Katso itseäs. Katso sua. Sä olet ihminen; mä olen ihminen.
Kaikki näiden uutisten henkilöt on ihmisiä.
Me ollaan kaikki ihmisiä.

Tätä me tehdään toisillemme.

Helsingin ryövärilapset huolestuttavat poliisia

Murhasyyte luvassa pääministerin pojalle


Mies käytti nuorta tyttöä seksuaalisesti hyväksi – tuomio yli kaksi vuotta ehdotonta vankeutta


Katso sua. Katso sun tunteita, negatiivisia tunteita, niitä, joita peitellään, joita ei haluta tunnustaa, jotka räiskähtelee, jotka esiintyy vaan sillon kun oot kännissä, jotka saa myöhemmin sanomaan että emminä tarkottanu olin kännissä sä provosoit anna anteeks en minä tosissani en minä mutku ne toiset en ees muista mitä tapahtu en tiiä mikä muhun meni.

Ahdistelija hyökkäsi vammaisten asuntolaan

Mies kidutti helsinkiläisnaista 15 tuntia muun muassa sytkärillä ja jääspraylla

Raiskaaja kuoli kesken teon


Katso sua. Katso mua. Katso itseäs; katso ketä vaan, katso ihmisiä.
Tätä me tehdään toisillemme.
Me ollaan kaikki ihmisiä.

Katso sun tunteita: niitä, joita ei kehtaa ilmaista, joita tukahduttaa, niitä jotka puolustelee, jotka oikeuttaa, joilla on se oma omituinen logiikkansa joka sanoo että minä ansaitsen tämän minä saan riistää minä saan satuttaa minä saan sanoa kerran vielä sit mä lopetan eihän tästä mitään lopullista vahinkoa synny oikeesti mä tiedän mä oon oikeassa.

Meksikon poliisi löysi kymmenen päätöntä ruumista

Levottomuudet jatkuvat: Paasikiventien digitaalinen taulu tuhopoltettiin


Miestä puukotettiin yksityisasunnossa Porissa


Tätä me tehdään toisillemme. Joka päivä, joka ikinen tunti.
Tätä me tehdään, koska me ansaitaan, me saadaan.
Koska ihminen on halpa: meitä on niin paljon, kuka kaipaa yhtä, varsinkin kun se ansaitsi sen

Laulajatähti ammuttiin kuoliaaksi autoonsa

Mies uhkaili naista ja lapsia ampumisella


Äiti kuljetti lapsia umpihumalassa


Tätä me tehdään toisillemme.
Näin me eletään.

Minä minä minä minun himot minun ego minun saatanan tarpeet ihan sama kukaan ei saa koskaan tietää vähän vaan vittu jos huudat niin tapan sut

Uusia oikeutuksia, uusia tekosyitä.

Mä ansaitsen mä saan mä oon oikeessa mä oon parempi kun sä mun tapa on oikea
sä ansaitsit sen


Tätä me tehdään toisillemme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti