23. helmikuuta 2012

Haaste: 21 päivää valittamatta, päivä 16

Haaste: 21 päivää valittamatta
Päiviä takana: 16

Havaintoja:

Sen jälkeen ko pms on jättänyt mut rauhaan, tää on ollu helpompaa. Paljon helpompaa.

Avaan edelleen keskusteluja valittamalla. Tänä aamuna kohtasin semmosen semituntemattoman naisen, ja koska oltiin menossa samaan suuntaan, se alkoi päivitellä säätä. Se tuntuu olevan aika yleisesti hyväksytty keskustelun muoto: että päivitellään tai kiitellään jotain, riippuen tilanteesta. Päivitteleminen vaan tuntuu helpommalta, varsinkin, jos toinen alottaa sen ja siihen voi vaan hypätä mukaan. Kai se on jotain hei, ollaankin samalla puolella tota asiaa vastaan -yhteenkuuluvuutta.

Oon yrittänyt keskittyä siihen, mitä oon tekemässä sen sijaan, että haaveilisin jostain, mitä voisin olla tekemässä. Se auttaa. Tässä hetkessä mä voin tehä yhen jutun huolimatta siitä, että viis muuta vaatii mun huomiota myöhemmin. Mut nyt ei oo myöhemmin. Nyt on nyt.

Tässä vielä kuva, jonka oon kokenu lohdulliseks ja opastavaks.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti